4.2.2013

Voimabiisi

Onko sinulla jokin voimabiisi, joka saa sinut tuntemaan suuria tunteita, jonka luokse palaat aina aika-ajoin ja saat siitä juuri silloin tarvitsemaasi voimaa?

Raskauden aikana tunteet lentelevät laidasta laitaan. Painon noustessa tulee välillä aika norsumainen olo. Ensimmäisessä raskaudessa minulla oli paljon tasaisemmat fiilikset. Tämän toisen raskauden kanssa, varsinkin ensimmäisen kolmanneksen aikana, ovat tunteet olleet paljon enemmän pinnassa. Tällä hetkellä ne ovat EHKÄ? vähän tasaantuneet (tämä pitäisi tarkastaa vielä mieheltäni).

Olen aivan lumoutunut Johanna Kurkelasta. Hänen koko habituksensa on niin kuulas ja lempeä. Mieheni osti minulle joululahjaksi Johannan pari levyä. Yhtenä aamuna töihin ajaessa kuuntelin Johannaa kovaa autostereoista, jolloin tämä biisi kolahti. Olo ei ollut silloin kovin hehkeä ja kaipasin positiivisia huomionosoituksia mieheltäni ja muutenkin positiivista virettä.

Tässä biisissä on niin positiivinen klangi ja meininki. Sain tästä iloa ja voimaa siihen aamuun ja edelleen se tsemppaa. Olen nainen ja tarvitsen pieniä rakkauden osoituksia usein. Silloin voin antaa myös vastarakkautta - ikuinen rakkauden kiertokulku. Rakkaus ei saa tulla itsestäänselvyydeksi.


Johanna Kurkela - Palvo minua



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti